Re: ЗНАЕТЕ ЛИ ЧЕ ... ?

Интересни радио-телевизионни места в интернет
nikola.gk
Нов
Нов
Мнения: 3
Регистриран на: 18 Окт 2007, 08:33

ЗНАЕТЕ ЛИ ЧЕ ... ?

Мнениеот nikola.gk » 18 Окт 2007, 13:07

От 22.09.2007 година БТК има едностранно променени нови "Общи условия за ползване на услугата БТК-АДСЛ" (ОУ) на сайта си.
Прочетохте ли ги???
Всеки неприел новите ОУ може да прекрати договора си БЕЗ НЕУСТОЙКИ!!!
Трябва само да се възрази писмено в 30 дневен срок (демек до 22.10.2007).
А след 22.10.2007 всички потребите безусловно приемат новите ОУ на БТК. Мърдане няма.

Хора, четете и мислете бързо - НЯМА ВРЕМЕ!!!

п.п. Смяната на доставчик е трудно и неудобно нещо, но ако има нещо по-подходящо от БТК около вас - изберете го!!! Сега му е времето.

п.п2. Поради информационното затъмнение и платената журналистика относно коментираната тема, заостряме вниманието на модераторите, които са решили да злоупотребят с темата, като я изтрият или сложат в "3-та глуха". След 22.10.2007 г. ще има статистика за топ 10 най-некоректен форум. който не се полага грижи за информирането на своите потребители и защита на техните права.
Аватар
the_heaven
500+
500+
Мнения: 504
Регистриран на: 20 Мар 2005, 22:32
Местоположение: Undefined

Re: ЗНАЕТЕ ЛИ ЧЕ ... ?

Мнениеот the_heaven » 18 Окт 2007, 13:52

nikola.gk написа:
Хора, четете и мислете бързо - НЯМА ВРЕМЕ!!!



Въъъйй, ми ся?  ;D
Кой както си го направи живота! На който не му харесва - да се изнася!
gakal
100+
100+
Мнения: 429
Регистриран на: 04 Фев 2007, 15:04
Местоположение: Пловдив

Re: ЗНАЕТЕ ЛИ ЧЕ ... ?

Мнениеот gakal » 18 Окт 2007, 18:59

И какво е променено в тези правила? :-[
nikola.gk
Нов
Нов
Мнения: 3
Регистриран на: 18 Окт 2007, 08:33

Re: ЗНАЕТЕ ЛИ ЧЕ ... ?

Мнениеот nikola.gk » 18 Окт 2007, 19:37

Здравейте!
С този пост искам да изкажа своята БЛАГОДАРНОСТ към Модераторите и Администраторите на този форум и да подчертая тяхната независимост и загриженост за информираността на своите потребители.

БРАВО!!!

Това Ви прави голяма чест!!!

Потребителите Ви могат да се гордеят с Вас.

Поздрави и много успехи!!!

п.п.Gakal емииии... промените са все в идея "затягане на примката около врата на потребителя" така ,че единственото ти право да остане да си плащаш редовно независимо от обстоятелствата !  :)
По късно или утре ще пейсна и някакви коментари ,че сега нямам време !
nikola.gk
Нов
Нов
Мнения: 3
Регистриран на: 18 Окт 2007, 08:33

Re: ЗНАЕТЕ ЛИ ЧЕ ... ?

Мнениеот nikola.gk » 19 Окт 2007, 11:06

Ето и един свободен мой коментар заради ,който аз не искам да имам АДСЛ.

"Вратичките" и "капаните" в Общите условия на БТК и придружаващите ги      заявления ,за които трябва да внимава потребителя на АДСЛ-услугата!!!


1.Интернет скоростите в договорите са поделени за фирми 1/20, а за физически лица 1/50, което значи, че ако интернета Ви е слаб и мижав, Те /БТК/ не са виновни..., просто Вие сте приели това условие!
Пример: При скорост 1024 Kbps доунлоуд и 128 Kbps ъплоуд, имайки предвид т.1 и някакво СРЕДНО натоварване на трасетата на БТК, Вие ще получавате скорост от по няколко Kbps (около 20), което значи, че едвам-едвам ще можете да разглеждате страници /браузвате/, а всякакъв вид друга комуникация ще бъде блокирана!

2. Навсякъде в договорите скоростта се определя с параметъра  "ДО...", а никъде не се споменава за някакъв гарантиран минимум! Това нещо ще ви се изтъкне и от поддръжката на 070017111, ако имате проблем с намалена скорост или бавен интернет.

Коментар:  Със съчетанието на т.1 и т.2  господата от БТК "двойно връзват гащите си" :) относно предоставяне на некачествен /слаб/ интернет  и единственото Ваше право си остава да си плащате редовно без привилегията да мрънкате или недоволствате от лоша услуга!!! За прекратяване на договора въобще и дума не може да става!!!

3.Точки от ОУ, при които БТК не носи отговорност :

"5.4.1. Планирани профилактични ремонти или мероприятия с цел оптимизиране на качествени параметри на Услугата и аварийни ремонти;
5.4.2. Повреда или смущения в телефонните линии до отстраняване на повредата или смущението и/или спиране на електрическото захранване на регионалната или национална електрическа мрежа до възстановяване на захранването;
5.4.3. Когато Потребителят използва алтернативно оборудване - до отстраняване на това оборудване и замяната му с подходящо оборудване, както и при самоуправно отстраняване на повреди в оборудването, предоставено от БТК от страна на Потребителя;
5.4.4. При настъпване на обстоятелства от непреодолима сила до отпадането им;
5.4.5. Когато Потребителят ползва Услугата по начин, който затруднява или пречи на нормалната работа на други потребители на БТК или им причинява щети;
5.4.6. Когато Интернет не е достъпен от мрежата на БТК до осигуряване на такъв достъп;
5.4.7. Когато Потребителят забавя плащането на Услугата повече от 10 (десет) дни след определената крайна дата на плащане (падежа);
5.4.8. Когато Потребителят използва Услугата на повече клиентски потребителски станции, отколкото е посочено в Спецификацията на БТК АДСЛ услугите и ценовата листа за съответната АДСЛ Услуга."

Извод: При проблеми на БТК с доставката на интернет можете да останете без връзка с дни или седмици, но в крайна сметка Вие не може да ги смените като Ваш доставчик... В най добрият случай ще Ви бъде приспадната някаква сума от месечният абонамент, а "привилегията" да си плащате редовно до края на договора си остава желязна и непоклатима!

4. Никога не подписвайте договор с включена "Промоция"!!!  Ако имате такова упоменаване при подаване на заявлението си, Вие губите автоматично правото си да не приемате ново едностранно променяне на ОУ от страна БТК.
Коментар: За в бъдеще съм сигурен, че всички абонати на БТК ще са само от промоции... Разбираемо е защо, когато четете горното!  :)
Към днешна дата е жалко за всички потребители на АДСЛ, които са ползували "промоции"! Те нямат право да НЕ приемат новите ОУ влезли в сила от 22.09.2007 г.! /това ми го разясни една от служителките/ :((

5. За новите абонати: Внимавайте с нововъведените вече "специални условия" във Вашите заявления! Там "уловката" е следната - Ако евентуално забравите да предупредите БТК в едномесечен срок преди изтичане на договора за прекратяването му, то Вие удължавате договора си с 12 месеца и спасение през този период НЯМА!  :) Т.е. остава си вашето неоспоримо и непроменимо право да си плащате редовно!
Много хитро е това !    :)
Прави са хората когато казват, че всяко невнимание се наказва!!!

6. Промяна на цените!

"6.8. Промяна на цените
Цените, посочени в настоящите Общи условия, могат да бъдат променяни едностранно от БТК при следните условия:
6.8.1. БТК ще уведоми Потребителя като публикува промяната на цените в един ежедневник и/или на уеб страницата си в срок от 1 (един) месец преди влизането им в сила като:
6.8.1.1. В този случай Потребителят има право да изпрати писмено предизвестие за прекратяване ползването на Услугата преди новите цени да влязат в сила;
6.8.1.2. Ако в гореспоменатия срок Потребителят не изпрати предизвестие до БТК, че не е съгласен с промяната на цените, тази промяна автоматично влиза в сила след изтичането на срока посочен в точка 6.8.1."

Коментар: "За бога братя не купувайте " :))  Значи, ако случайно пропуснете при редовното си ежемесечно и подробно четене на сайта на БТК, че случайно са приели нови цени, то Вие може (неслучайно) да се озовете със сметка много по-голяма от досегашната си! Е разбира се, ако не сте "възразили"! :)  Тънкостта е в това, че трябва да "възразите" точно навреме, иначе приемате всичко безусловно!
Размисли: Как ли ще е с хората с "промоциите" ? Те нали май нямат "право на глас" ???

7.Препоръка :  Ежемесечно четете редовно сайта на БТК и по-точно ОУ на БТК! Те винаги имат право едностранно да променят условията си, които ако не оспорите в срок, то безусловно приемате.
Отговорността си е изцяло Ваша!!!
Просто да сте си отваряли очите.

п.п. Предложените коментари и факти в този документ не претендират за изчерпателност. Те са съставени на "прима виста" без детайлна и правна аргументация. Всеки има право да ги допълва и коригира.
Но скоро професионалисти по право и адвокати ще се произнесат компетентно върху тяхната "тежест" и ще се отговори на въпроса: "Има ли такова чудо у Европата, или само у нас (в България) капиталистите-монополисти имат право да правят каквото си поискат с клиентите?"
Аватар
borosport
1000+
1000+
Мнения: 1672
Регистриран на: 24 Май 2005, 19:25
Местоположение: София
CONTACT:

Re: ЗНАЕТЕ ЛИ ЧЕ ... ?

Мнениеот borosport » 21 Окт 2007, 21:03

Значи за разлика от ЛАН мрежите при АДСЛ на БТК всеки абонат си е на отделен кабел поне до централата тъй, че въобще не трябва да го боли кой как и с колко тегли.Тук не би трябвало да има разпределяне никакво.Това са големи простотии от страна на БТК.
Изображение
awesome
100+
100+
Мнения: 121
Регистриран на: 30 Ное 2017, 16:23

Re: ЗНАЕТЕ ЛИ ЧЕ ... ?

Мнениеот awesome » 12 Дек 2018, 16:52


Назад към

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 2 и 0 госта