И какъв е смисълът от такъв мазохизъм в ефир? Наденцето не може да намери половината излъчвани в ефир песни, а другите (това са записи с обем за над 10-годишна история да радиото) Бобката и Шурулинката тежко ги мързеше да ги вкарат в софтуера.
Аз по-скоро чакам някой да почне да ми издига в култ Цветков, Костов или Стоянов, да гледам постове в стил: "Ех, какви времена бяха...", докато се заливам от смях. Защото, уважаеми, радиото си е било винаги един и същ боклук. Дребнавият печалбар Подстрижката винаги мислеше колко повече да вземе от игричките си в БНР. Не се съмнявам, че си е проявил таланта и във Фреш, ФМ+ и Мила Голд. А какво да кажа за Пунчев, който наема хора, за да ги съкрати няколко години след това ей така, щото радиото нямало пари, разбираш ли.
Да избирам някой музикален редактор за най-кадърен? Кой, като всичките не са? Само Виктор и Иво разбираха горе-долу за какво иде реч, когато стане въпрос за музика. Може би защото само те имаха известна смелост да си бъбрят със слушателите, да разберат какво иска аудиторията. Всички други до един се титуловаха "професионалисти", "директори" и какви ли още не, но даже по никакъв начин не се обръщаха към тези, които им изкарват заплатите. Съперничеството със Сити беше меко казано забавно, защото това беше титаничната битка на аматьорщината. "Хитовете", които звучат "западно",каквото и да се влага в тази дума, и са по-нагоре в "специалните класации, които са класифицирана информация на радиостанциите". Ай, стига бе!

Феновете явно са имали неправомерен достъп до данните, щом знаеха за бъдещите велики заглавия много преди Вики и Никит
у.
Та така, скъпи фенове, жалко, че сте слушали и възхвалявали някога тази вечна кочина, която си отива бавно и сигурно. Рейтингите го показват - от 18% до 6,5. Чакам следващото им дъно. Радио Плюс/Фреш - вечният радиопаразит на България!
