ilkobg написа:Добре де, едно не мога да разбера... Радио 1 например като е боза защо го слушате? Че даже и списъци на песни правите...![]()
Според статистиката, средната слушаемост на радиата е към 15-20 мин. Средната повтаряемост на песните е около 3 часа за формати извън CHR (при които повтаряемостта доста по малка 30 мин - 1 час и плейлист от около 80 песни). така, че Радио 1 което е форматирано като classic hits си е напълно ОК и би трябвало да има плейлиста от около 300 песни. Новите песни тръгват по бавно, тъй като трябва да мине време преди даден хит да стане класик хит.. Освен това Радио 1 го има от повече от 10 години ако не се лъжа. Нормално е и както прочетох по-нагоре дори и някои румънски хитове вече да са класик хит. Просто с времето декадите се изместват и радиата актуализират плейлистите за актуалната таргет група. Радио1 има таргет група 30 / 45, Ами тези които сега са на 30 са родени през 1988 ... кои ли са класическите хитове за тези хора?
Когато в началото на 90-те стартира радио ФМ+ слогана му беше Най-добрата музика от 60-те години до днес. Тогава това се е харесвало на таргет групата (20-50 годишните). Чуйте каква музика пуска радиото сега.. а таргета е все един и същ 20 - 50... просто хората които тогава са били на 20 години вече съм към Голд групата и би трябвало да са преминали на Мелъди или радиа като Мила Голд или Ретро радио ...
Но да се върна към темата... предполагам, че любимото ви Авторадио най-вероятно ще замести радио Антена в София което е към Communicorp Group
