solidat написа:Mартине няма лошо че само млади хора го слушат тва радио. Ама нали знаеш че рекламите ги плащат едни други хора по така големи на години и с по дебели банкови сметки. Всеки се стреми тях да хване за рекламодатели и на тях да им харесва музиката която пускат,а пьк те са мноо далеч от този стил музика,но така са решили шефовете на радиото техен си е проблема
Това, за което говориш ти отдавна не е така. Радиатор ти е обяснил пределно добре. Погледът ти на пазара е отпреди 10-ина и повече години или от много малки градчета и регионалните им медии. Големият бизнес отдавна стана образован и сериозен и се доверява на професионално планиране, извършено на базата на пипълметрични данни, а не на вкуса на някакви митични всемогъщи шефове. Отделно повечето сериозни клиенти са чужди фирми и всичко минава за одобрение или поне се препраща до регионалните офиси в Гърция или Румъния и така субективния фактор съвсем отпада.
И да, и не! По принцип щеше да си прав ако бяхме цивилизована страна и нещата се правеха по истинския им начин, но като говорим за въпросните рекламни агенции, медияшопове и пр. ,нали се сещаш, че в милата ни родина има един РЕКЛАМЕН ГУРО и той дърпа конците, затова не се учудвайте, че радия, които не се слушат имат повече реклами, отколкото станции с висок рейтинг!........
В страната ни може да има един известен рекламен гуро, но има 3-4 независими от гуруто големи медийни агенции, които въпреки че не се набиват в очите на потребителя ежедневно го заливат с рекламната помия и са много добре известни на фирмите. Това, за което ти говориш идва основно от факта, че почти всички радиа се обединиха в групи и слабите често се дават на много преференциални цени при огледални кампании или направо като бонус. Всеизвестно е, че радиото на Тонколонкова се предлага безплатно при заявяване на кампания в Ретро, примерно.