Да, по-добре да не отваряме специална тема за Voice, тази е кръстена достатъчно обширно

(да се отклоним от характерните звуци в Lovely Words, ако rt105 каже "давайте"; ако обаче го дразним, спираме)
Говорейки за средностатистическия рекламослушател, то Ъгли разбира се си прав. Но в крайна сметка не просперирането на фирмата зад радиото го кара да е на неговата честота, макар че и това има някакво значение. Доколкото знам, слушаемостта по време на рекламен блок рязко пада, т.е. рейтингът на самия рекламен слот е много нисък. Не знам обаче някой да го мери у нас, няма метрия на всеки 60 сек. примерно.Рейтинг и реклами е лек (здрав) фишек към рекламодателя
Дълъг блок е просто по две причини: неумел трафик мениджър или невъзможност - поради характера на предаването (примерно ако праскаш дълги новини, къде да бутнеш рекламите от часовия слот), поради наличието на две различни предавания в един часови слот, законови ограничения, мераци на водещия и какво ли не. Рейтинг, просперитет и подобни са едно, а вътрешна организация - друго. Дори да имаш заявени пълни 12 мин в час (а добре знаем, че в някои сезони са доста повече и то за съседни часове, иди че се оправяй), защо трябва да ги блъскаш в два блока х 6 мин и да не остане кьорав слушател, вместо да ги разбиеш другояче.
То по принцип стандартната реклама предполага дебилизъм... ама съвсем ще се отплеснем.