Нова тв не успя да удържи темпото на качване на рейтинг след бума на “ВИП брадър” и се провали в опита си да настигне bTV. Дори сривът на конкурентите им не помогна след серията им от собствени гафове.
Реклама с покойния Дим Дуков за повторенията на “Черешката на тортата” разби и най-верните зрители на Нова тв. “Как е възможно? Човекът е покойник от близо година, а те се държат сякаш нищо не е било”, възмущават се зрители във Фейсбук. В рекламата покойният тв водещ и коафьор приканва всички да гледат участието му в “Черешката” и кани публиката на шкембе в дома си.
Гаф е и шумно популяризираният сериал “Отмъщението”. Не защото филмът е лош, слабо гледан или с изтъркан сюжет, а защото е рекламиран със заблуждаващото “за първи път в българския ефир”. Първият сезон на сериала мина преди месеци по родните канали на “Фокс”, сега предстои да бъде излъчен и вторият сезон – преди още зрителите на Нова да са видели финала на първия.
Гаф беше и концертът на “Планета “Пайнер”, излъчен на Нова година по телевизията. Досега Нова беше медията, която най-много се беше съхранила като чистота откъм чалгата, но първите звуци на поп фолк миш-маша заличиха тази илюзия.
Иначе за миналата година “Нова броудкастинг груп” е вдигнала с 24 % рекламните си приходи и на хартия е спечелила цели 265 573 578 млн. лева. При опразването на програмната й схема и залагането на чалгата обаче няма да е чудно, ако 2012 г. е била рядък проблясък на успех.
Явно е някаква вирусна инфекция от бТВ, която вече тръгва по другите БГ телевизии! Затова е важно да не подценяваш гриповете.
