Рекламни материали срещу радио реклама

Форумът на рекламистите
Dimitar111
Нов
Нов
Мнения: 5
Регистриран на: 09 Яну 2013, 12:29
CONTACT:

Рекламни материали срещу радио реклама

Мнениеот Dimitar111 » 21 Май 2014, 23:48

Цените на радио рекламата са много високи и поради тази причина по-голямата част от българските фирми предпочитат да презентират продукти или услуги посредством рекламни материали, тип ала класически флаери, визитки, брошури, плакати и така нататък. Наскоро мой приятел рекламира малка квартална кръчма по радиото Х срещу баснословна сума пари. Дойде при мене отчаян и ми каза, че се чувства много скапано за 5000 бона, с които го бяха одрусали

Аз питам колегите тук, какво бихте предпочели реклама по някое радио или инвестиция в рекламни материали и ако да какви точно. Разбира се, не изключвам варианта да рекламирате онлайн, което също е особено модерно към днешна дата. Интересно ми за каква реклама точно харчите парите си, защото аз също съм в този бранш.

След като получа някакви мнения по темата, мога да дам и собственото си мнение, както и какви са моите начини за справяне със ситуацията. За всеки случай ефирното време в радиата струва много пари и това е неуспорим факт!
Ние сме експерти в областта отпушване на канали ,а също и с дългогодишен опит и стаж и в отпушване на тръби . Предлагаме и канализационни тръби на ниски цени !!!
Аватар
radiomanbg
1000+
1000+
Мнения: 3166
Регистриран на: 12 Май 2009, 11:22
Местоположение: Казанлък

Re: Рекламни материали срещу радио реклама

Мнениеот radiomanbg » 22 Май 2014, 14:14

Инвестирал съм в радио-реклама тук в Казанлък и имам преки впечатления. Ефектът с радио-реклама е в пъти по-ефективен. Причината е проста - ако реша да достигна до всички потенциални клиенти ще ми трябват най-малко 30 000 брошури или дипляни, което излиза в пъти по-скъпо от радио-рекламата.
Смисълът от печатна реклама и ефективността от това е постижимо само в малките населени места с население не повече от 5000 жители.
Да не забравяме също, че брошурите се обират от пенсионерите за разпалки, когато правят зимнина и отоплителните им печки, както и от ромите за вторични суровини. Виждал съм да се хвърлят тестета брошури по земята пред входовете на блокове и къщи, което си е чисто хвърлени пари на вятъра. Освен това има още нещо-когато раздаваш и разпространяваш рекламни печатни материали в голямо населено място няма как да знаеш дали достигат до потенциалния за теб клиент, става така все едно говориш на някого в гъста мъгла без да знаеш дали има човек остреща и дали разбира, че се отнася за него?!
В случая с дадените много пари за радио-реклама и липсата на удовлетвореност идва от субективното ти предпочитание да инвестираш в дадено радио, а не защото си сигурен, че голям процент от твоите потенциални клиенти го слушат. По-добре в радио, защото го слушат безплатно, ефирно достъпно на голяма територия, профилирано за конкретни таргети слушатели, с ясни потребителски нагласи върху които си струва да поработиш в своя полза чрез рекламата на твоя бизнес, а и в края на краищата няма как да изхвърлиш радио-рекламата в коша, нито да я изгориш като непотребна вещ. Бърза лесна и достъпна информация през деня, която достига до слушателя преди да е направил избора си за стока или услуга, от които има нужда!
Dimitar111
Нов
Нов
Мнения: 5
Регистриран на: 09 Яну 2013, 12:29
CONTACT:

Re: Рекламни материали срещу радио реклама

Мнениеот Dimitar111 » 22 Май 2014, 21:43

Добре вероятно сте прав, но аз имам система за проследяване. Рекламирам съм в едно бивше радио при един нелицеприятен човек... За близо 2 месеца има пет обаждания по телефона, рекламирах във фирма за печатни материали G Print сравнително нова, хората ми направиха 1000 визитки за 30 лева (акцентирам върху 1000 броя) намерих си хора да ги раздадат и ефекта не закъсня.

Популярните радиостанции искат солидни цени за реклама, може и да са прави, тъй като са във всеки дом, автомобил и прочие, но все ми се струва, че 1000 лв. срез 30 лв. е някак айде, ще оставя коментара на вас.

Аз само споделям мнение и казвам, че тарифите на електронните медии (включително и онлайн рекламата) са малко завишени спрямо, брошурите, визитките и флаерите. Може и да не съм прав, естествено!
Последна промяна 1 на Dimitar111, променена общо 29 пъти
Ние сме експерти в областта отпушване на канали ,а също и с дългогодишен опит и стаж и в отпушване на тръби . Предлагаме и канализационни тръби на ниски цени !!!
Аватар
radiomanbg
1000+
1000+
Мнения: 3166
Регистриран на: 12 Май 2009, 11:22
Местоположение: Казанлък

Re: Рекламни материали срещу радио реклама

Мнениеот radiomanbg » 22 Май 2014, 23:30

Можеш да проследиш нещата, като си си опекал добре кампанията!
1.Като имаш ясно послание към слушателя, затова защо е изгодно да те посети или потърси.
2.Да има призив с който активираш вниманието му да те потърси за покупка или услуга, защото от това получава допълнителна привилегия и така ще има повод отново да те посети и препоръча на познати
3.Да не правиш просто някаква реклама, със съобщения и сух монотонен текст, без да има идея и живинка в нея. Трябва да е изпълнена със смисъл и интересни аргументи, като текстово съдържание.
Остава да избереш правилната таргет група слушатели, с добри доходи, за да заложиш на сигурно и да имаш траен ефект.Минималният период за една трайна, като ефект, кампания е тримесечната. Радио-лекламата се възприема подсъзнателно, което я прави много по-трайна и слушателя лесно се сеща за нея, когато търси даден продукт или услуга. Зрителната памет е с трайност 24 часа, след това иди си спомни какво си гледал?!
Самия факт, че след радиорекламата си разпространил визитки, на които са реагирали бързо говори ясно, че радиорекламата си е свършила работата, защото е създала необходимия имидж, което е предизвикало и бързия интерес. Категорично и изрично само с визитки и брошури в голямо населено място не върши никаква работа!

Назад към

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 2 и 0 госта